candycanee

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av candycanee - 30 januari 2012 13:19

Fick en pik i lördags att jag försvarar ju pälsdjuren så mkt, hatar folk med päls, pälsdjursuppfödare osv... Så fick jag en kommentar att jag kör med dubbelmoral för jag äter ju kött, kött e ju lika hemskt som o bära päls, jag menar slakten fyyfan så grov den e ! vet man hur det e vill man INTE äta kött!!!
Saken e den, att det gör jag inte heller! USH så ni som sitter o tänker "hon kan ju inte va emot päls när hon äter kött>" ta reda på allt först, hmm! Jag stödjer INGET som har med djurplågeri o göra!!!

sätt videon meet your meat? Efter det tar du inte en tugga kött igen... sett mkt ang. hantering av slaktdjur... så jag klarar inte det mer..

Av candycanee - 30 januari 2012 13:14

Haft mycket o göra senaste dagarna! ;)
Fredags va jag och S och såg Hamilton, skitbra! Men det va såklart Mikael perbrandt som gjorde att den va bra!!
Lördags, utgång!
Söndag - bakis

Idag händer inte ett skit !:) Ska snart åka o träna...
En rolig sak, ska på arbetsintervju på torsdag! wiiieeee SÅ glad!!   



Presentation


19 årig ovanlig tjej! Finns helt enkelt bara en som mig. Hata eller älska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards