candycanee

Alla inlägg under december 2011

Av candycanee - 31 december 2011 11:52

Okej... jag väljer nyårslöfte.. för jag behöver förbättra mig själv ! haha.
1. Ta tag i träningen och kosten fr om 1 Januari (äter drf chips o monster nu på morgonkvisten haha passa på)
2. sluta slösa pengar! Gjort av med ca 70 000 kr på skit som jag inte vet vad! på ca 6 månader? illa. Fast jo egentligen vet jag vad.. men endå inte.. små summor blir stora pengar t ex) ahja!
3. tatuera mig står mellan mage, smalben & tassar någonstans på kroppen vet alltså inte vad jag ska börja med..
ehummm kan inte komma på mer jag behöver lova mig själv.. så det blev bara 3 saker ;)


Av candycanee - 30 december 2011 21:14

Nu har jag tömt min stora jävla röre låda! Slängde hälften av de som va i! Ni vet en sån låda man har och bara slänger ner all skit i som man inte vet var man ska göra av? tror inte jag är ensam om de där ;)
Det dumma är att jag slängt ner alla mina arbetspappar osv där så de blir helt skrynkligt o förstört... så idag köpte jag en pärm så tänkte börja ha allt där, fäkringar, bilpappar osv är det bra att ha koll på!
Tänkte de är nog dags att börja ta lite småsteg nu till att få ordning på allt då jag snart kommer flytta, kommer inte orka göra detta då så lika bra att ha koll ordentligt på allt nu från början..
Hade typ 15 stycken gamla veckorevyn som har åkt nu.. varför sparar man sånt skit? Tror man helt seriöst varje gång att man verkligen ska läsa tidningarna en gång till??
Ska fixa lite flyttkartonger i nästa vecka så blir det riktigt super fint o koll på allt jag har! alla heminredningssaker.. prylar osv...
Ser faktiskt fram emot nu att skaffa lägenhet :) Nu har vi ju de mesta som behövs :) soffor som får duga sålänge , dom e fina men vill ha en modernare... möbler har vi, allt till köket, det enda stora som e kvar är en dubbelsäng... men eftersom vi har presentkort på IKEA på ett par tusen så löser det sig :)
Ohh längtar så nuu :) Tänk va skönt att få ha ett hem där man alltid är välkommen o vet man kan vara ;)
dessutom börjar min jobbgaranti om någon månad.. hoppas jag får fast jobb SNART!!!

Av candycanee - 30 december 2011 20:20

Idag har det inhandlat allt för imorgon!
Varit på systemet, familia o massa annat för o handla de sista med jimmy o säm :)
Hela dagen gick åt, kvällen avslutades med pizza!
sen skulle j & s hälsa på en polare så jag stack hem...
Sitter här nu med en monster energy och lite pringles ;)


 

  

Av candycanee - 29 december 2011 23:46

Idag färgade jag mitt hår mörkare igen... hade blekts en del..
så är nästan svart nu!
passade på att äntligen få tummen ur och beställa hår från rapunzel idag!
Om det blev rätt färg osv ska jag visa er före o efter bilder!

Av candycanee - 29 december 2011 23:24

Palla alla jävla surisar!
Fattar ni hur det känns att bli hatad av sin pappas sambo?vs pappa
Hon vill ha bort mig från detta hus. likaså alla mina andra syskon (som flyttat nu)
Men excuse me, vem har bott här hela livet? Hur länge har hon liksom bott här jämfört med mig ?
asså jag pallar seriöst inte? vad är den där jävla människans problem?
Får inte ens ha mina saker någonstans mer än på mitt rum..
Blir nertryckt för allt jag gör (Allt jag gör är fel)
MEN nu e de så att jag skiter rätt mycket i henne egentligen..
Retar upp henne osv för att hon ska bli ännu surare ;)
Hon har såna konstiga krav annars blir hon sur
Säger man inte VA GOD MATEN VAR varje gång hon lagar mat så blir hon skitsur
Vad gör jag då? Jo säger inte ett skit om maten! :)
Allt hon förnyar,lagar osv måste man kommentera de (snyggt,.bra osv)
så jävla dryg så jag pallar inte!
Hon accepterar inte ens mig som person, hon trycker ner mig för den jag ÄR.
Hon trycker ner mig för allt, är sur/arg hela tiden...
Det värsta är att hon lurar min pappa. Hon lurar han att tro att det e jag som e problemet.. när det är hon som är psyko!
Jag gör INGET fel...? är den jag är men hon accepterar inte mig, hittar fel osv.. vilket gör mig sur, arg osv... vilket resulterar i att hon kan skylla på att det e jag som e cp... Och min pappa tror på det...
Ingen av dom tror på det jag säger, på det jag gör...
Hon kan inte ens stå för det hon säger för hon vet jag har rätt! Jag skrek till dom att hon döljer de så bra för dig pappa! då hade dom tydligen inget mer o säga mer än "vi drar ett streck över det" JAVISST
haha vilket jävla skämt... att va hatad i sitt eget hem... att veta att någon främling vill ha bort en härifrån likaså ville hon med mina syskon...
Falskare människa har jag aldrig mött!
Snart flyttar jag. Då kommer jag inte vilja träffa dom mer. Enda anledningen isåfall är ett stort jävla förllåt och en stor jävla ursäkt och ett fan så mycket bättre bemötande av båda två...
Jag får inte ens ha mina grejer i kontoret t ex... mina hästsaker ska packas ner i lådor o ut på vinden!? Mina böcker som står på ett annat rum får inte va där.. alt som e mitt måste stanna på just mitt rum, mitt sovrum ingen annanstans..
Hur stelt känns inte de här?
Idag fick min mamma veta allt. Det känns bra. Att ha en pappa som inte förstår nånting och dessutom sårat mej rejält är desto värre...
är de OK att bli såhär nertryckt av sin pappas sambo som dessutom drar med sig min pappa till o hata mig o bara störa sig på mig?
Har redan så jävla mycket tung skit i mitt liv så de här gör ju inte det bättre.
& att dom inte kan acceptera mig för den jag är...
det jag gör..

Av candycanee - 29 december 2011 23:19

Varit på väla idag igen.. skulle en snabbis inom New Yourker för att handla underkläder för mitt presentkort! Så mycket fint dom har där ! Lätt min nya favorit!
Handlade massa underkläder men kunde såklart inte låta bli att gå inom hm o gina o cubus (handlar i princip bara där)
Fick med mej strumpor oxå, igår handlade jag lite koftor o linnen på gina :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


19 årig ovanlig tjej! Finns helt enkelt bara en som mig. Hata eller älska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards