candycanee

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av candycanee - 3 januari 2012 23:53

Har ett helt clipon set i ljusblondt som jag köpte när jag va blond men aldrig använde så det är oanvänt men ligger ej i sin förpackning... Köpt för 700 :- Vid intresse kan ja lägga in bild eller skicka din mejl så skickar ja bild där!

Av candycanee - 3 januari 2012 23:33

Men ah vad jag hatar att så fort man går emot och tycker illa om det som muslimer gör så är man rasist?
Skrev på fb ett inlägg om halalslakt att de e sjukt de säljs i våra butiker, att man ens får döda ett djur så osv..
Då är jag rasist , svenskar, kristna dödar ju faktiskt också djur illa och plågar dom... skrev en person. 
Men AH va de ens de jag snacka om? Jag skrev att de va sjukt dom dödar djur så pga deras RELIGION ...
sinnessjukt... såg det på tv:n innan.. mådde så jävla dåligt... så hemskt de är..
Nej då får jag inte skriva så känns det som för då är jag emot deras religion ? Och ja jag e så inihelvetes emot deras religion... Det är dom mot vår oxå ju? Kan ge mej fan på att dom e lika rasistiska.. om inte VÄRRE
Så trött på daltandet av att man ALDRIG får tycka illa om dom, men tycka illa om massa annat de får man.. men inte dom för då e man rasist.. (!)
TRÖTTA MIG!! Yttrandefrihet va det va?



Av candycanee - 3 januari 2012 22:20

Förebild (dålig bildkvalité)
 


EFTER (NÖJD!) men funderar på att klippa de lite då jag tycker de e för långt)

     

Av candycanee - 3 januari 2012 12:55

Åh vad jag hatar att inte ha något vettigt att göra..
Men endå är det skönt!
Vill så gärna ha ett jobb nu.., Har ett jobb som timmis men hur lönt är det!?
Jobba varannan helg där... Känns ju lönt...
Vill ha ett fast jobb NU dock inte där..haha! Vill ha ett nytt fast jobb..
Suttit o letat lite nu,, men hittar inget jobb för mig (låter kanske dumt) men så äre...
Finns ju bara typ sånt so receptionist, läkare, osv o de måste man ju ha en utbildning för..!!
Finns INGET jag kan söka helt seriöst... Är utbildad Djurvårdare... svårt att få jobb...
Sökte ett jobb på Jennyhills djurklinik , åkte dit skulle lämna ansökan men fick en sån jävla avblåsning direkt av det otrevliga folket där.. fick inte ens lämnat min ansökan? Ja det säger ju allt.
Dock va inte han i receptionen otrevlig (han skämdes över de andra otrevliga o ville hjälpa mig, verka de som)
Whatevva.
Är jättemega hungrig¨... vet inte va ja ska äta bara...blir väl nudlar :(
& ja dehär med träningen har de ju inte blivit ngt av ännu... hittr INTE motivationen!!! HJÄLP
måste måste måste! tänkte iaf boka mig till ett spinningspass imorgon... Jag drar bara ut på allt och är omänskligt trött HELA tiden !:(

Vill ha en SNYGG vältränad SMAL kropp igen!!! Måste bara finns ork o lust.. Just nu är allt deppigt, svårt o tungt... Jävligt svårt då vill ja säga.. Onyttighet tröstar bättre än gymmet...

Av candycanee - 3 januari 2012 12:05

Fick hem håret igår..

dock för mörkt
det stod brunsvart, men håret var helt svart..

innan jag bröt upp förpackningen såg det ut att va som min hårfärg men när jag tar ut de är de SVART
helt svart.. hur får man de till brunsvart? Kan inte skicka tillbaka de nu heller så ska färga mitt eget lite mörkare
o hoppas de passar då!

Av candycanee - 3 januari 2012 11:43

Nu äger jag en ny sån i denna färgen ! ;)

Presentation


19 årig ovanlig tjej! Finns helt enkelt bara en som mig. Hata eller älska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards