candycanee

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av candycanee - 18 januari 2012 23:08

Men dööö! Fan va jag är less på detta nu... Vet inte hur många personer o sider jag skrivit till nu.. säger det en gång till.
NI SOM BÄR PÄLS FATTAR NI VAFAN NI STÖDJER?
ALLA pälsdjur lever under FRUKTANSVÄRDA förhållande o dör på ett fruktansvärt sätt! Vissa flås levande för att behålla "fluffet" i pälsen...
Asså jag fattar liksom inte? dom som bär päls, hur fan tänker dom? har dom NOLL respekt mot djur? för bär man päls har man deltagit i den värsta djurplågerin som existerar!!
Helt seriöst, e så less på detta att så många bär päls, fattar ni inte vad som ligger bakom pälsen? vill ni inte inse eller tycker ni de e ok?


NI E FAN INTE VÄRDA VATTEN I MINA ÖGON JÄVLA SVIN!!!!!!!!!!!!


och dessutom, hur fräscht kan de va med ett dött djur runt halsen?ÖRK


hoppas INTE ni har husdjur hemma! Eftersom ni e såna djurplågare vill jag inte veta hur era egna djur har det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


äckliga människor utan hjärta o själ... så jävla sorgligt som det kan bli asså:(


 


  


Presentation


19 årig ovanlig tjej! Finns helt enkelt bara en som mig. Hata eller älska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards