candycanee

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av candycanee - 5 januari 2012 16:54

ahh tror ni inte mitt hår blir ljusare efter jag duschat? det suger att ha eget vatten! där e massa skit i det som förstör håret:(
Nu skimmrar de typ i lite mörkbrunt så min hårförlägning passar inte xakt  haha :(

Förresten ngn som vet hur man klipper clips förlägningar? mitt hår e cp långt ända ner till svanken så vill klippa typ 1 dm... men de borde ju bli en helt rak kant?

Av candycanee - 5 januari 2012 12:34

Tog en jävla sovmorgon idag, sov till 11.. blev själv chockad haha
Bara jag hemma, skönt. passade på att städa huset nu när jag är ensam.. hatar göra de när det e fullt med folk runtomkring...
Får väl köra iväg & handla någon middag då det inte verkar bli någon mat här :P
Fysatan va mycket pengar jag lägger på mat ute! Som jag skrev i inlägget om min nyårslöften.. slösat ca 70tusen på ett halvår :( Gör inte som jag.. Jag tjäna full lön, bodde hemma inga kostnader mer än bil o mobil sen slösa jag resten på kläder osv.. fett lyxliv va det ju då men man ångrar sig nu:) tänk va mkt jag kunde köpt nu för alla de där pengarna?haha.

Ikväll blir de hem till bror som fyller 26.. Imorgon jobb 06.. öööörk :(

Presentation


19 årig ovanlig tjej! Finns helt enkelt bara en som mig. Hata eller älska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards