candycanee

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av candycanee - 9 januari 2012 12:02

När alla andra börjar skolan o jobbet så e jag ledig, gött ;)

Är man lagom trött när man somnar 21.15 och sover till 10 dagen efter? haha, jag va så trött igår o hade kunnat somna redan kl 18.. men tänkt då vaknar jag jätte tidigt nästa morgon så fick tvinga mig att vara vaken ett tag till! somna nog 5 min efter ja släckt ner datan, jag va såå trött efter helgen!

Idag är det Dagen! Tar tag i mitt löfte och åker till gymmet idag (veckor sen sist ca) Nu e det stopp på chips, energy , mm för nu ska mina 8 kg + kg BORT! Fattar ni, 8 kg!! haha så mycket har jag gått upp sen i somras!! Och ja det syns... tycker jag men alla andra säger "nä du e lika smal som innan" Ja jag e väl inte fet, men lite fett e där nu och det ka BORT jag vantrivs såhär ! det e liksom inte jag :( Dessutom säger ju folk så bara för dom inte vill uppmuntra mig till o banta.. av ngn anledning? Men så e fallet, dessutom börjar de sina i plånboken så om ja inte sa göra av med allt på skit och mat ute  så ska jag nu låsa in den haha smart va ;)
Nu väger jag ca 63 kg och 8 kg av det ska bort .. wish me luck....

Denna kroppen e ju perfekt? Vältränad smal mage o lår , LOVE IT! :) Önskar bara att man hade kunnat köpa ett par bröst oxå ! När pengarna finns till det så ska de fixas!



Nä nu ska jag käka min middag! Hörs sen :)

Presentation


19 årig ovanlig tjej! Finns helt enkelt bara en som mig. Hata eller älska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards