candycanee

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av candycanee - 16 januari 2012 22:36

Jag hoppas ni förstod att bilden i ett inlägg på en väldigt smal jag va ett skämt! Jag mixtrade i photoshop haha, så som kissie gör   
Så smal e inte jag, speciellt inte nu,äter chips o dricker monster... :(

Imorgon ska jag va hemma hos S&R vid 4 för att följa med o hämta M på dagis :) Ska ju köra o hämta henne själv på onsdag sen får hon följa med hit :) Så imorgon blir lite uppvärmning haha, nä men det e ju alltid bra. Kommer bli mysigt att få va med henne själv sötungen :)


 

Av candycanee - 16 januari 2012 13:17

SKRIV PÅ ETT FÖRBUD PÅ FYRVERKERIER! DET SKADAR BÅDE DJUR & NATUR!

MÄNNISKOR UTAN RESPEKT MOT DJUR ANVÄNDER DETTA SOM ETT STORT NÖJE TILL O PLÅGA DJUR
BILDEN NEDAN : NÅGRA UNGAR SÄTTER EN SMÄLLARE I EN VALP MUN, TEJPAR RUNT MUNNEN SEN TÄNDER DEN. ÄCKLIGA UNGJÄVLAR!!!!!!!!

SKRIV UNDER HÄR:http://www.skrivunder.com/fyrverkeriuppror

.

Av candycanee - 16 januari 2012 11:18

  
Måndag igen då! Hoppas veckan går sakta vill inte ha helg så! Inte jobbehelg...fasar...
Ush! :( Jag vill ha ett nytt jobb, jag må tjata om det, men jag mår så kasst på det stället   
Det känns inte rättvist att jobba så lite som jag gör heller för varje gång man väl kommer dit så känns det som ett nytt ställe pga att man missar så mycket!

aja!, har ett megastort sår på hakan!  rev upp ett litet när jag sov nu ser ja förjävlig ut :)
Dagen bjuder inte på mycket... snart laga mat sen beger jag mig mot gymet.

Presentation


19 årig ovanlig tjej! Finns helt enkelt bara en som mig. Hata eller älska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards